Stiri
Noutati
1 septembrie 2021
Art. 1. Organizator: Concursul cu tema “Consuma Lactag!” este organizat si desfasurat de S.C DISTRIBUTIE PE GUSTATE S.A (denumita in continuare Organizator), societate comerciala din Romania, cu sediul […]
30 iunie 2021
Art. 1. Organizator: Concursul cu tema “Gateste cu Lactag” este organizat si desfasurat de S.C DISTRIBUTIE PE GUSTATE S.R.L (denumita in continuare Organizator), societate comerciala din […]
23 aprilie 2021
Art. 1. Organizator: Concursul cu tema “Produsele preferate” este organizat si desfasurat de S.C LACTAG S.A (denumita in continuare Organizator), societate comerciala din Romania, cu sediul […]
1 decembrie 2020
Lista locatiilor in care poti gasi produsele Lactag sau/si Mezeluri din Banie: Hypermarketuri: Carrefour la nivel national Kaufland din Sudul Romaniei Auchan Craiova, Auchan Pitesti Cora […]
1 decembrie 2020
Art. 1. Organizator: Concursul cu tema “Fuga dupa Lactag” este organizat si desfasurat de S.C LACTAG S.A (denumita in continuare Organizator), societate comerciala din Romania, cu […]
1 noiembrie 2015
Dupa o analiza a companiei Lactag asupra produselor light de pe piata, s-a luat decizia ca incepand cu luna noiembrie a anului 2015 sa fie lansata […]
1 ianuarie 2015
Brand-ul BUENO este un brand din portofoliul companiei LACTAG. Acest brand a fost foarte bine primit de catre consumatori inca de la lansarea untului in proiecte […]
1 ianuarie 2014
Factorul-cheie pentru atingerea unui nivel crescut de prelucrare a laptelui a fost acela de a introduce în portofoliul de produse LACTAG noul segment de produse “Extended […]
1 mai 2013
Actionarii companiei hotarasc ca Lactag sa isi diversifice domeniul de activitate si intra pe piata de mezeluri si carne proaspata, prin achizitionarea unei fabrici moderne de […]
1 noiembrie 2012
La finalul anului 2012 societatea Lactag a inceput dezvoltarea propriei retele de magazine, sub de numirea “Pe gustate”. Formatul magazinelor din retea este unul specific, o […]
26 septembrie 2012
Dupa preluarea companiei Lactag in anul 2012, actionarii decid realizarea unei campanii de rebranding la nivelul gamei de produse. Obiectului companiei este reprezentat de cresterea notorietatii […]
Presa
2 octombrie 2016
2 octombrie 2016
2 aprilie 2013