Rebranding Lactag

Un fondator al îngheţatei TopGel preia controlul Lactag
2 august 2012
Reteaua de magazine “Pe gustate”
1 noiembrie 2012

articol-nr-1-imagine-rebranding-lactag

Dupa preluarea companiei Lactag in anul 2012, actionarii decid realizarea unei campanii de rebranding la nivelul gamei de produse.

Obiectului companiei este reprezentat de cresterea notorietatii brand-ului si de patrunderea in topul brandurilor de lactate in Romania.

Noua identitatea se bazeaza pe valorile brandului care este unul traditional, dar cu valente moderne. Aceste valori au dus la abordarea unui nou concept de comunicare menit sa evidentieze naturaletea, prospetimea si gustul produselor Lactag.

Campania de relansare Lactag marcheaza printre altele si o noua politica comerciala si de marketing. Lactag isi propune sa devina un brand de produse lactate mult mai cunoscut de catre consumatori. Pentru a atinge aceste obiective, Lactag se bazeaza pe o puternica expansiune la nivel national. In acest moment, Lactag este lider de piata in judetul Arges.

Campania “Pe gustate!” va fi promovata online, in social media si prin spoturi radio, desfasurandu-se in Bucuresti si alte 17 judete in care compania are o prezenta constanta la raft.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *