La finalul anului 2012 societatea Lactag a inceput dezvoltarea propriei retele de magazine, sub de numirea “Pe gustate”.
Formatul magazinelor din retea este unul specific, o imbinare fericita intre specificul unui magazin de producator si magazinele mari, specifice comertului modern.
Formatul retelei Lactag ,,Pe gustate!“ are cuprins in layout atat produse fresh, bacanie si cat si produse non-food
In functie de suprafete, magazinele se impart in trei grupe :
In cadrul retelei exista magazine care au inclusa si o zona de gastro, unde se servesc preparate calde.
Diferenta fata de concurenti este data de multitudinea de optiuni pe care un client le poate avea.
Poate gasi in magazinele Lactag produse lactate la preturi de producator, mezeluri si carne proaspata la preturi de producator, peste proaspat, vinuri vrac, bacanie la preturi foarte accesibile negociate de catre achizitorii retelei, toata gama de produse alimentare si nealimentare necesare cosului zilnic, dar si mancare proaspat gatita.