Reteaua de magazine “Pe gustate”

articol-nr-1-imagine-rebranding-lactag
Rebranding Lactag
26 septembrie 2012
3499_504653139565420_13785861_n

magazine-pe-gustate

La finalul anului 2012 societatea Lactag a inceput dezvoltarea propriei retele de magazine, sub de numirea “Pe gustate”.

Formatul magazinelor din retea este unul specific, o imbinare fericita intre specificul unui magazin de producator si magazinele mari, specifice comertului modern.

Formatul retelei Lactag ,,Pe gustate!“ are cuprins in layout atat produse fresh, bacanie si cat si produse non-food

In functie de suprafete, magazinele se impart in trei grupe :

  • Magazine mici – cu suprafete de pana la 100 mp cu modul de servire asistat.
  • Magazine medii – cu suprafete intre 100 si 200 mp cu modul de servire asistat si autoservire
  • Magazine mari – peste 200 mp acestea fiind cu modul autoservire.

In cadrul retelei exista magazine care au inclusa si o zona de gastro, unde se servesc preparate calde.

Diferenta fata de concurenti este data de multitudinea de optiuni pe care un client le poate avea.

Poate gasi in magazinele  Lactag produse lactate la preturi de producator, mezeluri si carne proaspata la preturi de producator, peste proaspat, vinuri vrac, bacanie  la preturi foarte accesibile negociate de catre achizitorii retelei, toata gama de produse alimentare si nealimentare necesare cosului zilnic, dar si mancare proaspat gatita.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *